2023. február 9., csütörtök

a vágyott nyugalom

 febr 5

ma akárhányszor kiléptem a házból, beborult, ahogy beléptem valahova, kiderült.

Délután, mikor még épp sütött a nap, elhatároztam, elmegyek a nyugalmas gy. cukiba, ("kedvenc pihenőhelyemre")ebédpótlásra, 

Végig az úton borult volt. Ahogy beléptem a cukiba , kisütött a Nap (ugye mondanom se kell)

Kértem egy somlóit. 



ahogy leültem törzshelyemre, az ablakhoz, egy kis kézszemélyes asztalhoz, egy vagy 7 főnyi ricsajos társaság tört be (közöték, hogy este szinházba is mennek, operettgálára) (vajon hova?. de addig is itt felboritották a rendet). A hátam mögötti asztal székét elvitték (bocs, jó , csak a fejemet hagyják a nyakamon!)

s mögöttem a két asztalt összetolva elterültek

hangosak volta, rötyögtek, büfögtek, - szép kis "nyugalom1!

egyébként ők is somlóit kértek, de ők mintha be is rúgtak volna az izesítő rumtól

kértem meg egy kávét is, nem is mertem visszaülni "közéjük", azt már a szembeszéken ittam meg..

rémülten láttam, hogy korábban teljesen beépültek körém..

nagysokára nagy dérrel-dúrral elvonultak...

de már nem sütött a nap addigra...be is alkonyodott...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése