2023. február 18., szombat

egy bolt bezárására

Tisztelt Vásárlóink!
Sajnálattal értesítjük Önöket, hogy a város ikonikus 100-as ABC-je 49 év 8 hónap folyamatos üzemelés után 2023. február 22-én nem nyit ki többé, a gazdasági helyzet és a szűkülő piaci környezet miatt 😪
Utolsó nyitvatartási napunk február 21 kedd. 😪
Köszönjük eddigi hűségüket!❤️
Kriszti, Franciska, Marika, Márti, Zsuzsa, Gyöngyi, Kriszta, Ági,Ica




bezár az abc, a szegedi u elején,, élt 50 évet

jól emlékszem, ott vásároltam, fiatal asszony, anya koromban, főleg munka után, növekvő lányommal...a nap vége felé, már fáradtan

gúnyolódtak is a pénztárosnők, mikor beléptem, megkönnyebbülve, felsóhajtottak, na, mindjárt zárhatnak. - rosszul is esett

nagyon udvariatlanok voltak, a gyümölcsrésznél ha megfogtam egy szőlőfürtöt száránál, egyből rámkiabáltak...

még a takaritőnő is szúrós szemekkel nézett rám

közben az volt a kirakatra irva hogy MINDENT A VÁSÁRLŐKÉRT
nem tapasztaltam az odaadást

de idejártam, mert viszonylag útbaesett
és azért nem mindig volt kellemetlen..

emlékszem egy időben a bolt végében volt kis büfé, ahol kávézni is lehetett!
(ott kedvesek is voltak, mosolygósak, bár mostanában már nem ismer meg az illető...ő is megváltozott,  mintha egy másik élet lett volna..az is volt! )

a bolt kétszer akkora volt, mint később, az egyik végéből a Vodafon csipett le, a másikból egy Nemzeti Dohánybolt...

ritkán tévedtem be újabban (a régesrégi tolongás helyett, kevesen is voltunk, már gyümölcsöt se árultak!( (újságjai is megszűntek)

legutóbb akkor tértem be, mikor a fb-on meglepődve olvastam hogy második legjobb boltként valami versenyben, a Gloriusban vacsorázhattak...még egy éve sincs...

sic tranzit gloria mundi



2 megjegyzés:

  1. Erika Siegfried-Tompson
    50 ev hosszu ido egy boltnak
    Mi pedig egyre nosztalgikusabbak leszunk, korral, mar az udvariatlan bolt elmulasa is megerint, mert a sajat elmulasunkat idezi fel. Ahogy tunnek el fiatalsagunk tanujai, emberek es kornyezet, mindig kicsit fajdalmas. Szoktat minket a bucsuzashoz. Oleles Neked 🥰🤗💙

    Gonda Julia
    Erika Siegfried-Tompson jól látod!

    VálaszTörlés
  2. KLári Jámbor
    Mindegy milyen volt. Egy darab az èletünkbôl.🥲

    Gonda Julia
    KLári Jámbor pontosan 🙁

    VálaszTörlés