2023. február 19., vasárnap

KÉRDÉS 2019 febr 19

 ki érti a madarak röptét?

1 megjegyzés:

  1. Franyó Jánosné
    Csak a repülésük szabályait nem.
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    ezt nem értem, az a lényege!

    Franyó Jánosné
    Gonda Julia Pedig van benne, valami zsenialitás!

    Gonda Julia
    .hát épp az, de a kisebb mozgásaikban is (ma figyeltem , mit művelnek a Bérpalota tetője körül)

    Paloczi Gabi
    Gonda Julia szerintem egyszeruen beszeltek itt a kulon fele madar repulesrol. Amikor egyutt repulnek, akkor annak szabalyai vannak, errol biztos lehet olvasni a neten, amirol Te beszelsz, az szerintem jatek, kivancsisag madar orom. Parzasra etel kerese…stb. Biztos vagyok, hogy erre is van hivatkozas a neten.
    En a csoportos repulest szeretem legjobban.

    Gonda Julia
    ez fantasztikus, ezt figyeltem,a tető körül, gondolnak egyet és csapatosan repülnek, majd vissza, és újraakezdik...🙂 Csak egy-két szakadár egyénieskedő marad...nem akarok neten kutatni utána, csak egy futó kérdés volt...de te mindig mindenbe belekötsz 🙂

    Paloczi Gabi
    Ahelyett hogy orulnel, hogy figyelek😂😂😷😷😷



    Franyó Jánosné
    Ez,legalább is számomra, örök rejtély,főleg a mikéntje,és a miértje.

    Miklós Gyorgyovich
    Konrad Lorenz megkutatta. Ha a tekintélyes madár szárnyra kel, a többi is. Ha az leszáll, a többi is. Ha nem a legtekintélyesebb teszi, a manőver sikere kétséges.

    Gonda Julia
    de érdekes!szóval a tekintélyen múlik,de annyira egyszerre tűnik minden, gyorsan követhetik....

    Miklós Gyorgyovich
    Igen, köteléket alkotnak, és igazodnak, tartják a személyes távolságot... aurát? Vannak benne szabályosságok.

    Gonda Julia
    Miklós Gyorgyovich igen, azt is figyeltem, véletlenül se ütköznek. határozottan intelligensen mozognak, s még esztétikusan is 🙂


    EZEN A NAPON
    4 évvel ezel

    VálaszTörlés