2022. október 28., péntek

vacsorák a SZerályban

 szeretem a határozott erős izeit ennek a török vendéglőnek, meg a baklaváit, meg a teáit...

azt nem szeretem hogy önkiszolgáló és hoszzú sorokba kell állni többnyoire, de megéri

mások is szeretik a, a legváltozatosabb (nemzetközi) közönsége van

itt láttam egyszer Falus Mariannt a sorban pl, meg legutóbb a Dohány utcai zsinagóga kántorát(igaz , ő hazavitgtge az ételt)

látni lehet, pl tüntetésről jövőket, plakátokkal



egyenruhának tűnő munkaruhás férfiakat

és hangos sokszoknyás asszonyokat , gyerekekkel

akiket ügyetlenül lefotüztam, s le is töröltették velem erélyesen,,,de pszt ez megmaradt korábbról.


nade legjobbak az izeik...

most is meg korábban is láttam egy török sorozatot ...

a maguk nemében igazán "jóizűek" ezek is

na és még a teáspohar is olyan itt, akár a filmekben!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése