2022. október 26., szerda

egy gyerek sír

 én a Sparból jövök biciklivel, a Petko előtt, honnan kijöve anyjával egy kislány éktelenül sir, s közben rángatja anyja karját, vissza akarva menni a boltba, ahol - gondolom - láthatott valami szépet, amit nem kaphatott meg

a nő a biciklijéhez megy mielőtt erélyesen felszólitja gyermekét, hogy álljon meg a lábán

a gyerek sir tovább

mondom neki , (merthogy megálltam)  halkan, ne sirjon, s ő pár pillanatra abba is hagyja a sírást, tán a meglepődéstől, de aztán folytatja, anyja rá se hederít, illetve, mikor felnyalábolja, s begyömöszöli a hátsó gyerekülésbe, úgy orditozik vele, olyan durván, gyűlölettel, úgy vágja az ülésbe jobbról-balról, hogy csak úgy nyekken szegény gyerek. én meg csak hüledezek....

elmegy mellettük két lány,  nekik emberi hangon s mosolyogva válaszol hogy ilyen a lánya, majd abbahagyja!

de nem...

elindulnak, én is, utánuk tisztes távolban,  - jó darabig együtt haladunk, a gyerek változatlanul bőg hátul

még mindig hallom a sirását....

(rossz korábbi tapasztalatok miatt nem mertem a gyerek védelmére kelni, de már bánom... )

2 megjegyzés:

  1. Aranka Árva

    Meg értem önt Júlia, a gyerek sírás engem is mindig elszomorít.

    Gonda Julia
    fel is háboritott

    VálaszTörlés
  2. Erdei Gabriella
    Nem könnyű egy ilyen helyzet, de én nem értem az ilyen anyákat. Amikor Máté sír, hisztizik, én mindig átölelem, megpuszilgatom, olyankor egy kis idő után megnyugszik. És nem csak a nyilvánosság előtt. Mert így még a gyereket meg is szégyeníti.
    Válasz23 ó.
    Gonda Julia
    Erdei Gabriella persze
    Válasz23 ó.


    Stumpf-Mató Erzsébet
    Olvasni is rossz volt hát még végig nézni…….
    Sajnálom😞
    Válasz11 ó.
    Gonda Julia
    zavart végig a tehetetlenségem!
    Válasz9 ó.
    Stumpf-Mató Erzsébet
    Gonda Julia elhiszem😞
    Válasz8 ó.


    Tímea Joó
    A felnott kori viselkedes zavar egyik legelso oka, amijor kicsinek azt mondjuk: hiszti
    Nincs hiszti! Meg nem ertettseg van, szókincs hiányában kifejezési nehézség van, de hiszti nincs
    Válasz8 ó.
    Gonda Julia
    erről nem irtam, de ez engem is mindig zavart, s szerintem sincs!
    Válasz8 ó.


    Tamás Gábor
    sajnos nem minden nő alkalmas anyának, csak mert van gyereke...
    Válasz5 ó.
    Gonda Julia
    Tamás Gábor ez igy van!

    VálaszTörlés