2022. október 18., kedd

kalandos utazás

 szept 24

hát az idő elmossa a dolgokat,s de azért felejthetetlen volt ez az utazás,

már a makó-szeged busz vonalon kezdődött, a vége felé látom, hogy valószinű nem érjük el az ic-t (biztonságból az utolsóelőttit ma( de kicst megsürgetve a sofört csak odaértünk, de a bufében már nem vásárolhattam semmit, pedig éhes voltam...)

alig ment pár km-t a vonat, megállt , Szatymaznál, s bemondták, hogy a motorral hiba van, később meg azt, hogy meg kell várnunk a következő vonatot (az utolsót, egy órát, meg késik is) s persze át kell szállni, (dideregtünk a sinek mellett - íaztán visszaszálltunk, majd váratlanul berobogott a vonat, majdnem tele utassal) többen röhögő görcsöt kaptak)a helyemre fel is szálltak Kecskeméten...

annyira tele voltunk, köhögtek is körülöttem, hogy fel is vettem a maszkomat...

nade végül is 11 előtt már megérkeztem....



sose rosszabbat, hiszen baleset is lehetett volna, nem?

1 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    Annyira jól áll az a piciny mosoly....♥️♥️♥️
    Válasz10 ó.
    Gonda Julia
    hogy én nem is látom! 🙂
    Válasz10 ó.
    Gonda Julia
    de biztos volt, hogy végre megérkeztem.....

    VálaszTörlés