2022. október 18., kedd

egy családi nap

 szept 25

azért az igazi megérkezs másnap volt, amit lányommal unokámmal és csatolt részeivel tölthettem...

egy egész napot (a végén meg is unhattak, nade igy kipótoltam a több mint két éves hiátust)



lányom már várt, unokám láttam félmeztelen felsőtesttel átrobogni a nyitott ajtónál a nappaliből a szobájába, , de hamar felöltözött és jött ki

és ő gondoskodott programokról:megmutatta nyári fotókat,a gyerekműsorokból válogattunk, egy szemléltető előadást hallhattunk tőle ősi és kitalált vallásokról,, csocsóbemutató is volt, aztán ebéd a kis siposban, ott táncolt, engem is felkért, s a tányéromból úgy kapta be amit hagytam, mint abban a bizonyos Woody Allen filmben....délután épitkezett dvdkből, majd egy saját kriminovellát adott elő,este a Bálint házban voltunk Ros hasono előesjén, ott mindenkitől megkérdezte nincs-e nála könyv,végül kapott egy Harry Pottert és azt olvasta, vacsora közben is, no azért társasági életet is élt, este pedig velem jött haza, lemaradva a szülőktől, mert  - mint mondta - olyan vagyok, mint egy kamasz :)

(fotók persze készültek, róla is, de még mindig tilos felraknom)

1 megjegyzés:

  1. Márta Bálint
    De jó volt ezt olvani! Végre együtt tölhettetek egy kis időt!💗
    Válasz10 ó.
    Éva Barócziné Jantos
    Nekünk is tilos felrakni a Kis Unokánkról fotókat...
    Válasz7 ó.
    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos tudom
    Válasz7 ó.
    Imréné Nacsa
    Szép napotok volt Julikám!🥰

    VálaszTörlés