2022. október 24., hétfő

20-A ÓTA 2012 OKT 24

 

20-a óta nem láttam az unokámat (hogy haza jöttem - mert kellett...), de máris hiányzik...
20-án csináltam ezt a képet, most ezt nézegetem, 

IDŐKÖZBEN TILOS LETT FOTÓT FELRAKNI RÓLA! 


de biztos pár nap alatt is változott, "gömbölyödött", mint hallom, s már 4 kg körül jár....
pár órát abban a hitben voltam, hogy láthatok róla új képeket, apja beigérte a facebookon, de aztán kiderült, hogy csak" a nagymama albumából" (tőlem) tett fel egyet... (egy 2 naposat...)
mindenesetre nagy sikere van apja/anyja népes ismeretségi körében (is), talán érdemes is lenne kiirni onnan is egy pár észrevételt, érdekes, ahogy össznépi öröm tud lenni egy gyerek születése... de hát nincs s ennél nagyobb dolog, ÖRÖM a világon!!!! (hát még egy nagymamának... egy unoka!)

 :: 2012. okt. 24. 22:49 :aliz2.2 komment

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése