2020. szeptember 27., vasárnap

rám szóltak

 5 perc alatt ketten is


a patikában háromszor is elismételtem, milyen gyógyszert akarok,, mire megfejtettem, hogy elsőre is értették, mit akarok, csak én nem azt, hogy azt mondják, húzzam feljebb a maszk

átmenve az élelmiszer részlegre, két lépést se tettem meg,, mikor rám szólt a hátam mögött az üzletvezető, hogy az orromra is húzzam rá a maszk

(hogy láthatta, mikor mögöttem volt?


lányom azt mondta, örüljek neki, mert akkor biztonságban vagyok, másra is rászólnak  (szerintem ez nem olyan biztos!!)otom

9 megjegyzés:

  1. F. ZS. Az elmúlt héten, szerdán kipróbáltam a hosszú idejű maszkviselést, kevés szünettel. Talán öt órahosszú volt. Nagyon elfáradtam, alig vártam hogy vége legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sokkal hamarabb kidőlnék, igy nem is erőltetem

      Törlés
  2. P.G:K.
    Anyára is rászóltak a Pennyben

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jó (?:) azt hallottam, hogy a boltot bezárhatják, ahol nem tartatják be a szabályokat szigorúan

      Törlés
    2. E.N, Én is megkaptam a Pennyben, hogy az orromra is. Attól persze a szemüveg egy pillanat alatt úgy bepárásodik, hogy nem látok... közömbös.... A szabály az szabály, még akkor is, ha olykor nehéz értelmet találni rá.

      Törlés
    3. HA ORVOSI MASZKOD VAN, PAPIR, PATIKAI,FÖLÜLVAN BENNE MEREVITŐ AMIT AZ ORRODRA KELL NYOMNI, AKKOR NEM PÁRÁSODIK (NEKEM SKYPON MUTATTA AZ UNOKANOVÉREM oTTAWÁBÓL)bocs a nagybetŰkért véletlen, de hagyom)

      Törlés
    4. egyébként van értelme a maszknak

      Törlés
  3. H.M.M. Juli nalunk marcius ota meg a lepcsohazba sem szabad kilepni maszk nelkul ha viszem le a szemetet es igy is megvagyunk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a szabadban szabadok vagyunk.bar a napokban a felso szomszed gyerek olyan csunyan kohogott hogy megijesztett a lepcsohazban, mikor talalkoztunk... (maszk nelkul)

      Törlés