2020. szeptember 24., csütörtök

egy szó

rég láttam az unokámat (legalább videon)

megemlitettem szokásos telefonbeszélgetésünkkor este lányomnak, kérdezve mit csinál, legózik

szól neki, mondom, nem kell megzavarni

de úgy fél óra elteltével hívnak a képes messengeren (u.i. most épp van internetem)

látom, igazi, nagyfiú, nőtt is, erősödett is, iskolás látszatra is! örülök. de nem szól egy szót se, kicsit le is süti a szemét, mondom neki, 

-csak egy szót szólj

 -szeretlek . mondja


kicsit szégyellősen, rekedten

nahát hogy az volt az az egy szó...., majd kiugrok a bőrömből,.

s vérszemet kapva faggatnám, az iskoláról

de nem szól, majd mondja is nem szeretne beszélni róla

azért remélem minden rendben van!csak nem beszédtéma...




5 megjegyzés:

  1. Ennél szebb szót nem nem is mondhatott volna.

    VálaszTörlés
  2. S.J.E: ...és meggyógyul az én lelkem..

    VálaszTörlés
  3. I.K. Legszebb szó a mamiknak!!!!

    VálaszTörlés
  4. Válasz
    2 é.
    Nagy Ágnes
    Ez a legfontosabb szó
    Válasz
    2 é.
    Gonda Julia
    nekem mondod? egyszer , korábban már felhivott, és csak azért, hogy ezt elmondja!

    VálaszTörlés