2020. szeptember 8., kedd

hosszú ebéd ajándékkal

 tulajdonképpen bagatell ügy, nem is kéne leirni, de mégis, mert van benne valami önmagán túlmutató...de én csak leirom a (bagatell) történteket

megnéztem a mai étlapot, s láttam, a Gloriusban rakott krumpli van, kedvenc (házi) kajám

gondoltam, még jó idő is van, elmegyek, s leülök kint a teraszon

dél előtt odaértem, alig voltak, csak egy fél asztaltársaság (akik később kiegészültek)

többször elment mellettem a felszolgáló lány, de türelmes voltam, mit egy lassitott felvétellel, előszüör hozta a menülapot (hiba szóltam utána, már tudom, mit kérek),

s aztán lerakta asztalomra egy tányéron az evőeszközöket

még később megkérdezte mit kérek, mondtam zöldbrsó levest s rakott krupmlit

hosszas várakozás után megjelent a levesem

közbe azért jöttek, új vendégek, minden asztal mögé kerültek..

ők is többnyire várakoztak...

egy négyes asztaltól, dolgozó nők fel is állták, mert még csak meg se kérdezték tőlük, mit akarnak

közben az egy felszolgáló még felsorakozott, egy idősebb, aki szaladó lépésben közlekedett, folyton attól féltem felbotlik az ernyőtartóban (ő szedte le futás közben a levesestálamat)

(állitólag azt kérdezte meg egy nőtől, hogy biztos-e hogy azt akarja kérni másodiknak, amit)

ez már gyanús volt, megjelent az én kis felszolgálólányom, és közölte velem, hogy sajnos nem tud rakott krumplit adni, mert elfogyott... elcsodálkoztam, dél előtt itt voltam, alig voltak (igaz, fent igen, utánam jöttek pl a polgármesterasszonyék)....szerintem ha időben kihozzák a másodikat,akkor még van rakott krumpli is de levegőnek néztek,. na mindegy, mi van még? brassói ,,az talán még van -mondja- bár láttam, utánam még sokaknak azt hozott...mély tányérban

nem volt kedvem lent maradni, felmentem a kávézóba, mondtam megiszom egy kévét ott.. máris csinálja...

hozta is nem soká a tálcán a kávét , sütit., hideg szódát.. azzal hogy EZ HÉZUNK AJÁNDÉKA

fel se fogtam, mi van, hogy..

mert nem akarja hogy haragudjak, de ideges volt. meg egyedöl volt,,.stb

de mondtam én nem haragszom... és tényleg nem

finom volt a kávé

fizetéskor mondtam, szó se lehet róla,hogy elfogadjam ajéndékba a kávét,de hajthatatlan volt

végül is barátságban váltunk el, de jobb lett volna ha kifizethetem a kávém (is)

nem fogok szólni máskor, olyan érzékenyek az emberek (akárcsak én:)





3 megjegyzés: