2020. szeptember 19., szombat

hány euró hány forint

 rendszerint nincs nálam sok pénz, viszont hamar elfogy, szinte észrevétlen.

nemrég raktam bele a pénztárcámba egy tizezrest, de nem találom nyomát se, és el is felejtettem pótolni, jut eszembe a Gyöngy cuki előtt a két forintos kávéjuk hogyanfizetésére gondolva...

de tulajdonképpen a Sparba indultam egy ugrásra van ide, - persze utolsó percben, mindjárt itt az új év, és nincs otthon se mézem, se almám, se kalácsom,  pedig ezek nélkül nem lehet ÉDES a következő, 5781. évem!  (LEHET HOGY  ezekkel se? :)


teljesen üres a pénztárcám, csak pár semmiresejó 5 forintos csörög benne

de eszembe jut, hogy lapul ott már rég óta egy 20 eurós..és mintha a Sparban lehetne is fizetni vele

látom is kiirva e 345 ft

ennyit még sose láttam!

ki se tudom számolni hirtelenjében , hogy hány forintot is ér az én 20  euróm


végül is kb felét költöttem el-

azt hiszem nem csak az árfolyam emelkedett

hanem az árak is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése