2020. szeptember 27., vasárnap

kihagyások

 egyre több  maszkos eseményt hagyok ki (és ugyebár egyre több esemény maszkos)

kihagytam egy kiállitásmegnyitót meg egy könyvbmutatót is (mentségemre legyen mondva , hogy mindkettő elég provinciálisnak tűnt, de máskor ez annyira nem zavart, most igen) (de megnéztem a kiállitást még előtte, egyedül, meg a könyvet is meg fogom venni - csak tömeg. és maszkiszonyom van

azt hiszem megint begubózom, hogy jön a hideg is

kár


és még rajzköerre se mentem!

helyette szédültem (ez rossz program volt)


13 megjegyzés:

  1. T.G: ezzel én is így vagyok... sok rendezvény kimarad

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz már vége ennek a maszkos időszaknak? Szerintem még eltart egy darabig.Sajnos.

    VálaszTörlés
  3. Fazekas Zsuzsánna
    Az elmúlt héten, szerdán kipróbáltam a hosszú idejű maszkviselést, kevés szünettel. Talán öt órahosszú volt. Nagyon elfáradtam, alig vártam hogy vége legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sokkal hamarabb kidőlnék, igy nem is erőltetem

      Törlés
  4. Nagy Ágnes Bevállaltam a maszkot egy kiállítást, 3 színházi előadást látogattam maszkban. A legutolsó előadás már nagyon nehéz volt, de nem tudok bezártan élni. Még kerámiázni és tornázni járok, ott nem kellett egyelőre a maszk. Ki kell mennem a házból, még, ha csak a kutyát sétáltatni akár!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      én se birom, mit mondott Berzsenyi? "Rendeltetésünk nem magányos élet...hanem...."

      Törlés
    2. de most minden kockázattal jár, légy óvatos!

      Törlés
    3. Nagy Ágnes
      Gonda Julia próbálok, de csak ennyire telik.
      A vírust ölő hagyma a lakás minden szobájában ott szívja előlem a rosszat, de már arra is gondoltam, hogy a táskámban is cilelek magammal mindenhova, ahova megyek. Hátha a régi egyszerű emberekndk van igazuk. Végülis 5-6 éve még influenzás se voltam. Talán a hagyma elszívta a rosszat előlem. Olykor a hit is elég.

      Törlés
    4. N.Á. Gonda Julia a lényeg, az lényeges! Nem akarok beteg lenni én sem!

      Törlés
    5. nahát akkor, vigyázz még jobban!

      Törlés
    6. N.Á, igen! Mindenkinek vigyáznia kell magára és egymásra is! 🥰😷

      Törlés
    7. a maszkkal másokra is vigyázunk, főleg

      Törlés