2018. október 24., szerda

utazom

na most elkezdem szépen sorban beírni az elmaradt bejegyzéseket...

2018. október 15.



Utazom. Végre.Igaz, hogy még előbb akartam. Már készen voltam 11,30-ra, de 13.20-ra biztos. Csak történt egy zavaró epizód....Megoldottam. S már jöhettem volna a 15,30-assal is., de maradt a 17...es busz, ez jókorán leért ide a szegedi pályaudvarra , nem lehet lekésni a vonatot...Majd a vonat fog valószínű késni, mert késnek az idejövők.

lányom már nem tudom megnézni az "Óvóhelyen" ("Késsel villával" szurkálják ey költőtársával) 7- től. De a lényeg úgyis unokám szülinapja.. Holnap. Vettem neki (Tescoban) egy érdekes (anyával összebújós) mesekönyvet, s majd még holnap (6-ig) körülnézek a nagy budapesti választékban. Legot nem akarok, rengeteg van neki, de azt hiszem, csak annak örülne igazán, Folyton legózik!

ott lesznek az apai nagyszülők, és anyai ágon rajtam kívül az unokanővérem is (ki épp itt van Kanadából) (s majd külön gyerekzsurja lesz hét végén)

Másnap, szerdán,  remélem tudok egy kicsit nemünnepi alkalomból is vele lenni, aztán meg, csütörtökön kimenni a Margora... a Várkert Bazárba.... Pénteken hazajövök ( Megjegyzem itt: " ember tervez, Isten(?) végez.".. most jöttem haza, jövő szerdán), mert szombatra meg vagyok híva, mint magyar-orosz szakos tanárnő egy 45. érettségi találkozóra (bankettra)  (Ezeket már nem hagyom ki! (de, sajnos, mégis)

***

az IC-n hűtenek
15 fok a vízválasztó
alatta fűtenek
sose hagyják
békén a szerkentyűt
az ablak alatt-
vagy az embert



üljek át a másik székbe - közölte velem a kalauznő unottan. Átültem.

Ott is fáztam. Egyre jobban.

A kijelző 13, 12 fokot mutatott. Ez - akárhogy is számolom - inkább fűtést igényel, mint hűtést.



Későn jutott eszembe, hogy hátha a nem IC-s kocsik talán kíméletesebbek, mert ott nincs ez a plusz fagyasztó szolgáltatás...

**

Utazgattam kislányommal nyarakat., főleg a Balatonra, négy éves korától kezdve. Egész nap utaztunk! Budapesten olykor megszakítottuk utunkat, a nagybátyáméknál, s mentünk tovább Nyugatiból Délibe, taxival, s onnan Lellére, nagynénihez.

Próbáltam optimálissá tenni az utat. Első osztályú jegyeket vásároltam. Ott kevesebben voltak, s gondoltam, higiénikusabb körülmények között.

Mígnem bolhák leptek meg bennünket, a szép bordó plüssökön.

Onnantól kezdve nem első osztályon utaztunk.

**
Ferihegy előtt szóltam a másik kalauznőnek.Megnézi mondta, visszafelé szólt: teljesen fel van tekerve.

Lett! - valószinű, mert pár perc múlva már meleg levegő jött ki.

Igy legalább nem mirelit áruként érkeztem e a Nyugatiba - végül is.



Csupán egy kissé összetörve.

**

u.i. rossz oldalon nyomtam le a zöld gombot (miután megköszöntem a kalauznőnek a meleget)

egyszercsak elfogytak a lépcsőfokok!.

de még nagyon messze volt a föld.

Rázuhantam a kavicsokra

A fejemben zöttyent az a valami, amit tán agyvelőnek neveznek. S a csípőmre zuhantam (ahol tenyérnyi lila folt keletkezett -láttam később). Annyira nem fájt , hogy törésre kellett volna gyanakodnom, de a takarítók aggódó kérdésére, akik észrevettek: megütötte magát?-mégis csak azt tudtam válaszolni: igen, meg!

 Aztán visszatornáztattak.

Rosszabbul is járhattam volna -  mondták., de ha fáj valamim, menjek be szólni

Később vettem észre, hogy a bal bokám fáj iszonyúan és meg is dagadt. (pedig a jobb oldalamra estem)

Annyira kéne vigyázni, már mindenre....

(fejre, csípőre, bokára... az életünkre!)

**

Azért az az esés nem volt semmi.
Pont olyan volt, mintha a semmibe zuhantam volna.

5 megjegyzés:

  1. Őrület! A melyik oldalon kell leszállni, nekem is mindig probléma. Gyógyulj csak, borogassad, vagy amit tanácsolnak. Veled vagyok lélekben, ismerős minden gondod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Kenegetem (fekete nasálytővel, flexagil - már szépen szivódik föl) (Az agyrázkódással vagy mivel nem lehet mit kezdeni... kaptam szédülés elleni (tüneti?) szert...)

      Törlés
    2. szedem is bőszen, csakhogy elkerüljem az ismétlődést, akármi is volt az oka!

      Törlés
    3. honnan tudtad, hogy betaserc? :)

      Törlés