2018. október 5., péntek

képzőművészeti kör

egy képzőművészeti szakkör alakul(újjá) Munkácsyról elnevezett,,,

mivel a korhatárt (a felsőt) 99 évben határozták meg,úgy gondoltam ott a helyem...abba még én is s bőven beleférek

egy csomó technikát fogunk megtanulni

egyelőre csak rajztáblát és mappát kell vinni...

szerda délutánonként

igyekszem ezeken ott lenni amikor csak tudok!

remélem, a kezem is engedelmeskedik....


https://makohirado.hu/2018/10/03/ujra-megnyitotta-kapuit-a-munkacsy-mihaly-kepzomuvesz-kor/

http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/ujjaalakult_a_munkacsy-kor/2575304/?mredirect=1mako_hirek%2Fujjaalakult_a_munkacsy-kor%2F2575304%2F



4 megjegyzés:

  1. De jó! Menjél feltétlenül! Valamikor te is rajzoltál, ha jól emlékszem, és ez amúgy is élvezet marad mindenkor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, rajzoltam ... (egyéb technikák em nagyon mentek, de érdekelnek!)

      Törlés
  2. Én is pont ezt akartam írni,mint Rózsa, hogy: De jó!
    Tényleg remek dolog lesz. Csak vigyázz a rajztáblával a bicajon...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy irod! de csak egyszer kell elvinni, mert ott hagyjuk a helyszinen

      Törlés