2018. október 26., péntek

afférok

várok, várok a szerájban

előttem karon ülő lányával egy anya, a lány cipője a pulton.

várok, várok. hazahordásra kéri az ételt, csomagolják. mire sorra kerülnék,a felszolgáló rám se nézve megy előre. jön másik.kistányérra rakja a féladag zöldséges borjút, de úgy hogy a szaft oldalt kilötyög, a keze benne marad-

.A pénztárnál várom, hogy kimondják a kettéharapott összeget ezerket- nem fejezi be oldalra néz, dumál

Befejezné? - kérem.

Hát azt üzenték neki , hogy tea is lesz, hátha pont az enyém(Í)
Nem, én nem kértem teát.
Ebéd után mégis...kérek én is egy kis teát.A pénztári pultra rakja, de úgy , hogy belelóg az épp fizető kabátja - szinte

Már nem szólok

Bár látszik rajtam, hogy valami bajom van, rá is kérdeznek

De hangsúlyozottan nem szólok

Legközelebb nem ide jövök

(október 17)

2 megjegyzés:

  1. K.T.L.É. Szólnod kellett volna, hogy figyeljenek oda! Ne lógjon bele semmi sem az ételbe, sem az italba! Ez a minimum a vendéglátásban! Jó, legközelebb nem mégy hozzájuk. Akkor is figyeljenek oda ezekre a fontos dolgokra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig nem ilyen volt ez a hely, kicserélődött a személyzet, hiába szóltam korábban, azlrt nem szóltam harnadszorra, fel se fogták, Fölöslegesen nem jártatom számat, van más megoldás is.

      Törlés