2018. október 30., kedd

Together Antisemitizm Against

feltettem tegnap óta ezt a keretet a fb portréképemre: "Together Against Antisemitizm"  miközben tudom, hogy semmi értelme a feltételnek és magának a fogalomnak, mert hogy lehet ugyan harcolni az antiszemitzmus ellen, együtt akár?

olyan ez mint a "békeharc" volt...

álljak ki, álljunk ki, hogy ne gyülöljetek?

olyan mély az emberekben az előitélet a zsidóság iránt, hogy mindjárt, ha a legkisebb probléma jelentkezik a társadalomban, ők válnak bűnbakokká

mit lehet tenni?
elfogadni se lehet!

hát akkor harcoljunk ellene (legalább) !(?)

7 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy figyelmetlen vagyok, de nem sok antiszemitával találkoztam életemben. Aki az volt, az egyben hülye is volt, márpedig hülyeség ellen nincs orvosság.
    Előítéletek léteznek mindenféle más irányokban, általában szilárdak és megdönthetetlenek.

    VálaszTörlés
  2. Pittzburgh után irod eeeezt? És mit számit, ha "hülye"?!

    ..."más irányokban?" mindig ez az irány jön elő!

    te nem veszed észre, mert nem vagy érintve, személyemben én se egyébként! de mit szémit az? "értem is szól a harang"...

    VálaszTörlés
  3. ja, persze , hogy te nem találkoztál sok antiszemitával, miért is találkoztál volna?!

    VálaszTörlés
  4. Most haragszol? Hol kellett volna, a szerkesztőségekben vagy a tanári karban vagy a könyvtárban? Ilyen helyeken fordultam elő. Itt a faluban lezsidóztak a pékségben, nem volt jó érzés, a debella sofőr azóta is keresztülnéz rajtam.
    Ki az a pittsburg, most utánanézek.

    VálaszTörlés
  5. Megtaláltam az Indexen a cikket. Nem tudtam, nagyon bánt, hogy mertem megszólalni.
    https://index.hu/kulfold/2018/10/29/4_percet_kesett_a_zsinagogabol_igy_uszta_meg_a_meszarlast_egy_magyar_holokauszttulelo/
    Soha többé nem fog előfordulni!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tájékozódj előbb én is irtam róla , tegnapelőtt

      És utána te is irhatsz, csak szólalj meg! (persze nem ugyanezt)

      Törlés
    2. egy utócikket olvastál!

      Törlés