2018. október 3., szerda

elestem

elestem a biciklimmel, szépen és módszeresen valamint tudatosan

estemben tudtam, hogy el fogok esni,azaz egy másodperc töredékével előbb

és úgy is lett

egy kanyarban, szép, lassan (igen lassan, ilyenkor még lassúbbnak érzi a z ember az eseményeket, egy sarokkal feljebb egyszer már átéltem a biciklimmel hasonlót, csak akkor autó is belejátszott azaz belémjátszott)

szóval elestem vagy inkább összeestem, lerogytam a biciklimre

és nem tudtam mozdulni, rögtön az előttem sétáló hölgyek segítségemre siettek, sőt egy férfi is megközelített

de én csak mosolyogva mondtam hagyjanak ülni egy kicsit, u.i nem tudtam volna egyedül felállni, végül is a segítségükkel, jobbról balról beléjük kapaszkodva megtörtént

elszédültem?- kérdezték, nem tudom

de már előbb gyalog is elég bizonytalanul jártam)

fáj valamim?, nem, szerencsére első nap idén jól felöltöztem, így puhára estem

azért ne üljek föl most a biciklimre

pár lépést toltam a biciklim, aztán láttam, bementek egy boltba, én meg  rögtön felültem, mintha mi sem történt volna

mert mi sem történt

nem tört, nem fáj semmim

csak már megint valami figyelmeztetett...

mire is?

47 megjegyzés:

  1. S.L. Ha csak ritkán fordul elő akkor oda se neki

    VálaszTörlés
  2. G.E.L.L. Most hogy vagy Julika????Remélem semmi bajod!!!AGGÓDOM!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne aggódj Erzsikém! Azóta már bicikliztem újra.Hátul kicsit meghúzódott a lábam, de csak járás közben érzem.

      Törlés
  3. Zs.B.A gondolatnak teremtő ereje van .... bocs, ezt nem hagyhattam ki . vigyázz magadra

    VálaszTörlés
  4. ha nem érted, nincs mit magyarázzak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. értelek, de akkor is, nem helyénvaló ide ez a séma..mint minden séma egyedi esetekre

      Törlés
    2. B. Zs. nálam több a humor.... gyártási hiba ....gondolom

      Törlés
  5. K. R.K Hogy vagy? Vigyázz magadra! Nagyon megütheted magad! Csak lassan óvatosan!.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem nagyon, ahogy irtam is, egyébként épphogy lassan mentem, nem volt elég lendület...

      Törlés
  6. Sz. M. Vigyázz magadra! Én mióta szédülök, nem merek biciklizni. Talán alacsony a vérnyomásod. Azért szoktál szundikálni is ebéd után. Örülök, hogy nem lett bajod! A figyelmeztetések nêha kemények, s csak találgathatjuk, miért kapjuk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nem szédültem, legalább is nem tudok róla, elvesztettem a kanyarban az egyensúlyt...

      Törlés
    2. Sz.M. Lényeg az, hogy jól vagy!

      Törlés
  7. B. É. Nagy szerencséd volt ! Azért ezek után pár napig ne tekerj ! Leesett a vérnyomásod ! Az emésztés elvonta a vért az agyból. Azt javaslom óvatosabb legyél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, rájöttem, kötelező lesz a kávéivás ebéd után közvetlenül (itthoni remek kotyogó ide vagy oda)

      Törlés
    2. B. É. Többet pihenj ! Reggel egy pohár vizet igyál így inditsd a napodat és csak utána ídd meg a kávédat. Ettől a víztől indul be az agyműködés.

      Törlés
  8. komótosan... na megvan , ez a szó hiányzott igazán elesésem mikéntjére:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. B. É. Már mindent komótosan kell csinálnunk hova sietünk?? Vigyázz magadra Juli !

      Törlés
    2. de látod ez se jó, mert túl lassú voltam, azért billentem ki... sehogy se jó! :(

      Törlés
    3. B. É. lassan járj tovább érsz” ez egy jó közmondás ! Ne ülj már többet a biciklire

      Törlés
    4. gyalogolni még nehezebb!

      Törlés
    5. Zs.B. Szia, pedig pont ezt javasoltam volna.

      Törlés
    6. Mit? hogy ne biciklizzek? szó se lehet róla!

      Törlés
    7. csak két út van Makón: vagy gyalogolni vagy biciklizni, igy a nem biciklizés gyaloglás jelent:) Fáraszt!

      Törlés
    8. Zs.B. én már régóta nem merek biciklizni

      Törlés
    9. hát anyukámnak is ekörül "tiltottam meg" (de azért unokája születésekor ráült, .azzal rohant be a kórházba.el is esett, el is tört az orra...(De ő szédült)

      Törlés
    10. B.Zs. valójában minden kockázattal jár, a gyaloglás is

      Törlés
    11. az azért nem annyira, csak fárasztó, meg cipekedni nem tudok, a biciklin van kosár

      Törlés
    12. B. Zs. igen a cipekedés, az nekem sem megy

      Törlés
  9. P.É. Egy sisak nem ártana. És koncentrálj jobban az útra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a fejem szilárdan állt a nyakamon a levegőben:) (ezúttal)

      Törlés
    2. de tényleg lehet, hogy elbambultam, ill, másra figyeltem

      Törlés
    3. P.É. szerencsére stabilan. De bármikor lehet nagyobb baj is.

      Törlés
    4. igaz, nézek egy sisakot. (bár itt nem hordják)

      Törlés
    5. P.É. itt se sokan ám a közel múltban két ismerősöm is megjárta mert nem volt rajta sisak

      Törlés
  10. P.G. Julika, igaz hogy en mindig neki mentem mindennek, tehat nem az öregkori miatt van, de az elmult 4 het alatt 3-szor ertem. Mindegyik ev megvolt az oka, de akkor is, eloszor eletemben probalom nezni hova lelek. Nekem ugy 10 evvel ezelott egy ismerősöm oda akarta adni a majdnem vadonatúj biciklijét, ra ültem, korozgettem vele egy kicsit aztan visszaadtam. A hatvanas evek végén volt biciklim, jártam is vele sokat, azota csak az álló biciklim van.
    Ráadásul nalam meg cikisebb, mert kb 15 eve uj csípőm van, es ha az egyszer egy esésnek kiugrik a helyéről, akkor annak ujabb operáció lesz a vege, mert ki lazul a helyéről.
    Milyen messze laksz a belvárostól, vagy inkabb ahol ebedelsz?
    Az egyensúly a hiba. Az oreg korban szep lassan egyre rosszabb. Csináld a Taichi dyakorlatokat, a Youtubon vannak. Sokat segít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A belvarosban lakok.de a sarokra is biciklivel..főleg ha cipelni kell

      Törlés