2015. október 27., kedd

az öregség meglepetései

ez az öregség nem hagy unatkozni
mindig új dolgokkal lep meg

ma arra ébredtem
hogy milyen jót is aludtam
(igaz, a padlómon, álmomban
egy hatalmas rés tátongott
mi alatt egerek sejlettek -
de a valóságban padlószőnyeges
a mostani lakás tele könyvekkel
miket csak akkor veszek fel
ha fájó derekam engedi)
de ma reggelre
a bal kézfejem
min olyan jót alhattam
elnehezedett
és elgyengült
egyszerre
azt hittem elmúlik
de még este felé se
engedett biztosan
kézbevenni ezt-azt
kiejt mindent
oly ügyetlen
s úgy fájdogál

jó, hogy már
nem hegedülök rég
mert akkor most
emiatt nem tudnék
úgysem

a jobb lábam meg
úgy roskadozik
mint aki részeg
szerencse hogy
focista se vagyok
s már nem is leszek

node ép ember
azért még
szeretnék
lenni
valameddig


2015. okt. 25.

4 megjegyzés:

  1. 17 hozzászólás
    Horváth Ádám
    Bízzunk ebben!
    · Válasz · 6 é.
    Gonda Julia
    ez nem túl sok
    · Válasz · 6 é.
    Szőke Mátyásné Ildikó
    Napi 500 mg C vitamin (erőt ad) és egy banán,( vagy egyéb sok zöldség gyümölcs,de a banánban több van) a Kálium pótlására....na és bőven folyadék.
    · Válasz · 6 é.
    Gonda Julia
    de a csigolyáimat az se rakja helyre 🙁
    · Válasz · 6 é.
    Gonda Julia
    egyébként most jöttem haza bevásárlásból (3 banánnal a csomagomban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szőke Mátyásné Ildikó
      A csigolya bonyolultabb! Egy rossz mozdulattól fáj, egy jó mozdulattól helyreugrik. (mármint nekem) Csak találjam el a jót!
      · Válasz · 6 é.
      Gonda Julia
      vagy ne legyen még rosszabb
      · Válasz · 6 é.
      Szőke Mátyásné Ildikó
      Hát igen, ez is benne van!

      Törlés
    2. Éva Szikora
      Egy kis Hagymatikum . . masszázzsal,úszással,kezelésekkel lehetne javítani a csigolyákon(gerincen) . . . és sok-sok séta! 🙂
      · Válasz · 6 é.
      Horváth Ádám
      ...és még megannyi jó tanács.
      · Válasz · 6 é.
      Gonda Julia
      🙂
      · Válasz · 6 é.
      Szőke Mátyásné Ildikó
      Csak segítenénk, ha lehet. A gyógyfürdőről meg is feledkeztem, pedig kéznél van!
      · Válasz · 5 é.
      Gonda Julia
      igen, az talánban, (talonban pontosabban) de egyelőre nem ajánlatos
      · Válasz · 5 é. · Módosítva
      Szőke Mátyásné Ildikó
      Nem muszáj a forróvízbe menni....már, ha van választás. A legtöbb fürdőben fokozatok vannak. Nem ismerem a makói "új" fürdőt. Én Makón akkor áztattam a lábam az öregasszonyok mellett, mikor feltört a meleg víz, vagy 60 éve. Pocsolya volt még csak. Rég volt. Majd megnézem a net-es képeket. Gondolom, szép fürdő lett....Jobbulást!

      Törlés
    3. Éva Szikora
      Aki hasonló cipőben jár . . . értsd: ott van korban . . . szívesen adja át tapasztalatait, ad jó tanácsot! 🙂
      · Válasz · 6 é.
      Jorge Kecskeméti Kozma
      Most hallom Bereményi versét: "a barátság, a szerelem, a pihenés fontosabb mindennél"...sírva hallgattam, a Can /Togay/ oldalán megtalálod vagy a gugliban.
      · Válasz · 6 é. · Módosítva
      Gonda Julia
      Kozma György: "A barátság kedveseim: visszafojtott sírás
      és ezzel zárom is soraim.
      Végül annyit még: a pitypangra ráfújtam
      annyit mondhatok így múlik az életünk" ez is benne van... meg én is elég szkeptikus voltam már a 30-as éveimben is ezügyben:"BARÁTSÁG? SZERELEM? ....nincs igaz BARÁTSÁG NINCS SZERELEM / Őt én korlátozom ő meg engem/ Ami teljes lehetne nem lehet/ KERESSÜK egymást s ÜZZÜK egyre / Csak PERCEINK vannak s SZIGETEINK / Sehol: MINDENÜTT és sosincs MINDIG / S a kékmadár közöttünk kisiklik"

      Törlés