2024. február 8., csütörtök

Faragó Buci is elment

 fölváltva küldjük a gyászüzeneteket? S M régi oszttársammal?

legutóbb én Somlai Kláriról . most meg ő irja

"Nagyon szomorú vagyok. Faragó Buci is elment."

Én úgy tudtam, hogy csak a lába miatt nem járt ki már egy pár éve...

(Mondta is a legútóbbi találkozónkon, (2021. szeptemberében) hogy műteni fogják, de félt is tőle...)

Elhozott egy régi fotóalbumot, s abból mutatott egy közös osztálybeli képet ezzel:  "Gyere ide, Juli, nézd meg, milyen szép voltál!' .

Le is fotóztam...a fotót:


Igen, mögöttem ült, kicsit hadart, de elég sokat beszélgettünk, kedves, közvetlen, jóndulatú lány volt

(az anyukája egyébként barátnője volt az én Lili  nagynénémnek)

(a nagyapja meg a hires Lélek cukrász---)


hiányozni fog, már ő is....... a "brancsból"....

ezen a ballagás előtti kirándulási fotón valamin töri a fejét....

hovatovább már csak én  és az előttem levő M Márta élünk...)




"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése