2024. február 28., szerda

a zsinagóga egy téglája

 kutatok a számitógépnél a könyvtárban

mellettem-mögöttem beszélgetnek, egy térségben vagyunk, csak egy fal választ el, de csak a tekintetünknek szab határt a fülünknek nem

megüti a fülem a zsinagóga szó, nomeg főleg az, hogy a hang tulajdonosának van egy téglája a (lebont ottt) zsinagógánkból

nosza odalépek, s érdeklődöm,

hogy jutott a téglához...(nem volt nagy kunszt, széthordták...)  s főleg, hogy nem adná- e nekem (emlitem, hogy a nagyapám volt  egyik alapitója, hátha megesik a szive rajtam

de nem ! dehogyis! esze ágában sincs....

3 megjegyzés:

  1. Vicei Károly
    Nekem sincs olyan téglám, csak börtöni...

    Gonda Julia
    az hogy jön ide!?

    Vicei Károly
    Gonda Julia, tégla, tégla...

    Gonda Julia
    Vicei Károly szégyellje magát!!!

    Vicei Károly
    warum?

    Györgyné Biró
    2 hatalmas kőtömb a zsinagóga lépcsőjéből a birtokunkban van. A férjem nagyapjáé volt, nem tudjuk, hogy került hozzá. Urbancsok úrnak már szóltunk, de nagysága miatt maradt. Amíg élünk őrizzük, azután????

    Gonda Julia
    Györgyné Biró nem tudom, a múzeum tán el tudna helyezni.nagy raktaraik lettek!

    VálaszTörlés
  2. Hirsch Manyi Maria
    Amikor a templomot bontották anyám a földön talált egy rez magendavidot. Most a temetőben a fejfáján a neve felett van kituzve. Ez volt a kívánsága

    VálaszTörlés