2023. október 21., szombat

vigh sándor posthumus fotói

 megint csak betévedtem a ktárba, de látom készülődnek kis fotókiállitásra

érdeklődöm, ki készitette a fotókat

közben a fotók melletti fekete-fehér bekeretezett portréra téved a szemem

Vigh Sándoréra,



ki, - a képről már látom - nagyon rég de tanitványom volt

sajnos az érettségi után egy-két évvel meghalt súlyos betegségben..

én nem is tudtam róla, hogy ennyire elmélyülten s komolyan foglalkozott a madarakkal (orrnitológusnak készült)

s gyönyörű természetfotókat készitett róluk



a kezdésre sokan összegyűltünk, persze a családja is

egy egész csoport kollegista a keriből 

meg érdeklődök




(köztük egy volt tanárja - én)




a bevezetőt F Géza tartotta az egykori jóbarát, megdöbbentő látni a képet a fiatal V. S-ral, és alatta a meglett korú F G-t

mi minden lehetett volna ő is , ha megéri...




itt van anikó is, a nővére, őt szintén tanitottam

épp azt magyarázza valakinek a kis tárló fölött, hogy micsoda telelobjektivja volt a testvérének, persze ma már az is elavult

pantha rei...





a képek jó, hogy megmaradtak, s jó hogy , volt ez az emlékező kiállitás róla



egyénkét dr Molnár tartotta a beszédet ő szintén orronitológus  barátja volt...





(aki viszont a Molnár dixiland vezetőjeként ismeretes)


okt 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése