2023. október 9., hétfő

fekete zászló a Hagymaházon

 hatalmas fekete zászló a Hagymaház homlokzatán



úgy érzem csak itt van, de nem gondolok Bálint Mártára, az egykori lelkes, gondos igazgatóra, hiába hallottam  két hete  rajztársamtól a rossz hírt, hogy nagyon beteg, s az orvosok megmondták a fiának, hogy készüljön a legrosszabbra,

arra nem lehet felkészülni, és mindig tévedhetnek az orvosok

de ezúttal nem tévedtek, úgy látszik

nagyon sajnálom!


jókat beszélgettünk, mikor összefutottunk

nem is olyan rég a Szegedi utca elején

nem tudtam, hogy utoljára...


milyen szeretettel vezette a hagymaházat.. szinte sajátjaként

s saját vendégeiként kezelt bennünket


még a régi hagyma(kultúr)házban dolgozott, amikor meghalt az anyukája, ami nagyon lesújtotta, akkor nemrégiben halt meg az én anyukám is, és vigasztalni akartam saját transzcendens és megnyugtató tapasztalásaimmal, megnyugtatni....de elmaradt, nem mutatott érdeklődést, én meg nem akartam előhozni többször a témát...(nehéz is ilyen dolgokról beszélni...)

de azóta ő is tudja a titkot.... remélem




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése