2023. október 18., szerda

nagyon néző


a sötétben vacakolok a biciklizárral, nem találva a nyilást...megszólal mögöttem valaki, hogy kitolja az ő biciklijét, mellőlem, hogy jobban elférjek ,boldoguljak

jobb szemet nem tud adni! viccelődöm, hátranézve

a férfi rám mosolyog és ismerősként üdvözöl

én viszont nem tudom hova rakni

de kérdem , bizonytalanul, a karmester? N. Á,:

erre be is mutatkozik udvariasan B Zs

nem ,de jóbarátja...

egyidősek?

nem , ő a  fiatalabb

igen, látom is , a megvillanó fényben, meg a kedvesebb - teszem hozzá

azt mondja hogy a magánzeneiskolának volt egy művészeti kiállitása kb 3 éve a Hagymaházban, ott találkoztunk, és én ott rakosgattam (?)

nem emlékszem, de hát az lehet hogy ott voltam, mert én majdnem minden kiállitáson ott vagyok - mondom somolyogva- nade csak mint egyszerű néző, azaz nagyon néző - bukik ki belőlem a helyesbités (milyen jól eltaláltam, a szituáció hozta ki belőlem..)

de milyen igaz!

nagyon néző...

az vagyok :)

(csak ezt a fránya biciklizárat nem látó...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése