2023. október 14., szombat

születésnapok, találkozók és az idő

 nem mondom, ki, nem szereti sőt újabban egyenesen bojkottálja a születésnapjait, é

s jut eszembe, az iskolai  találkozókat is - tán egyen  volt, eleinte, idén egybeesik más fontos eseménnyel, ezért nem mehet hivatalosan, de nem is bánja szerintem

azt hiszem - ez most jutott eszembe, egy 50 éves találkozó- után  az idővel állhat hadilábon. Hszem az évfordulók rá emlékeztetnek.

---

de talán ez megváltozik

eleinte én se jártam találkozókra

aztán ez megváltozott...

(hiszen úgyis minden az időre, múlására emlékeztet -

 és mintha a találkozókon könnyebb is lenne elviselni, az idő múlását, hiszen mindannyiunk fölött eljár..még akkor is, ha tanárok fölött mintha kicsit  gyorsabban :).de jó emlékezni az ifjabb éveinkre...

1 megjegyzés:

  1. Nagy Ágnes
    Én szeretek emlékezni!
    Erősebben élnek bennem az emlékezésre érdemes idők.
    Oh, nem feledem a nem szerettem időket sem,
    csak igyekszem azokat (a már csak emlékeket) félre, másik polcra, egy másik sutba becsukva...
    Válasz
    2 p.
    én is, már, de ez változik, mikor több a jövó minta múlt akkor nem...minek is? 🙂 de nálam nem válnak szét éa jó és rossz emlékek, együtt vannak elegyedve, mint ahogy a valóságban is volt és van! nincsenek külön polcaim, sutjaim!!!!

    VálaszTörlés