2023. szeptember 2., szombat

ZÁRVA

szeptember eleje, nem csak az iskola kezdete, de hagyományosan ekkoriban szoktam búcsúzni  a Marostól, a nyártól, még kiélvezve simogató szelidebb szépségeit

ma igazán minden adottnak tűnt ehhez az időjárásban, sőt még az erdei utat is tudatosan kiélveztem, le is szállva a bicikliról s pár métert sétálva tettem meg a nagy fák alatt





hogy aztán meglepetés érjen a strandra érve

egy fiatalember megkérdezte miben segithet

nem értettem,

hát éppenhogy nem tudott segíteni, mert azért volt ott , hogy ne engedjen be senkit a zártkörú rendezvényre

valami 400 diákot szállitottak át Szegedről hatalmas buszokban a nemzetközi informatikai  olimpiáról, ahogy kinyomoztam

s őket féltették annyira a makóiaktól, hogy azokat ez alkalommal kizárták a strandjukról







rosszul esett, elfáradtam

visszafelé megpihentem a lombkoronasétány asztalánál egy üveg ásványvizzel 




aztán elkarikáztam a Gy cukiba kávé- fagyi- oroszkrém,..






5 felé olyan álmosság fogott el, hogy alig birtam hazakarikázni, be is estem az ágyba... 8-ig aludtam...

jobb lett volna a Maros partján,,,




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése