2023. szeptember 22., péntek

üvöltözős szinház

 este 9 körül bementem valamiért a kisszobába, ahol újabban alszom,és persze alvás lett belőle

olyan féléberes a vége felé, nagyon halkan áthallatszott a nagy szoba végéból a számitógépemból, ami a Duna tévére lehetett beállitva (ott néztem korábban a Mavit(brr) meg a Don Matteot....9ig)

szóval onnan hallhattam halkan is az üvöltözést

bementem s látom Alföldit mint Lucifert orditozni, de Ádám se -Szarvas se nagyon maradt el tanitványaként mögötte...

2002es tragédia a Nemszeti Sinhéz nyitóelóadása. Tragédia!



2 megjegyzés:

  1. Nagy Judit
    Elég érdekes volt!

    Gonda Julia
    a végén csak az üvöltözésüket hallottam, meg az utolsó szinek elmaradását láttam
    Gonda Julia
    Alföldi nekem nagyon hamisnak tűnt pluszban

    VálaszTörlés
  2. Katalin Zádoriné Soós
    Alföldi a legjobb. Aki korán fekszik,, ami egészséges,, kapcsoljonle mindent, ami nem hagyja pihenni. Éjjelre Lucifer nem jó ötlet...
    Válasz
    12 p.
    Gonda Julia
    Alföldit imádom, itt nem volt jó! egyébként nem fekszem korán!

    VálaszTörlés