2020. július 1., szerda

nehéz reggelek

Nem normàlis, ahogy én elkezdeném a napot.Ha picit többet alszom, fàj a fejem..Elég hosszan ücsörgök az àgyam szélén, aztàn elindulnék. Falakba kapaszkodom. dülöngélek, egyik kezemben bot is újabban.De dülöngök jobbra-balra.leverek ezt-azt,felboritok egy-két bögrét. poharat, elfelejtem,.melyik gyógyszerem vettem be, melyiket nem... kihagyom inkàbb..marad elég.De nem is folytatom... Valavogy magamboz térek...többnyire a kàvé utàn, amit jö esetben nem öntök a laptopomr... ..

4 megjegyzés:

  1. Most, hogy megittam a harmadik reggeli kávémat, magamhoz tértem annyira, hogy bevallhatom: az én reggeleim pontosan így kezdődnek. Nem vigasznak szánom, csak együttérzéssel írom.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En max 2 kàvét iszom per nsp.ennyit se szabadna
      Kösz az együttérzést.napközben sokkal jobb!

      Törlés
  2. Frontok jönnek-mennek, én is dülöngélek majd' 66 évesen. Együttérzek Veletek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálsm nem front az ok.bàr csak az volna...

      Törlés