2020. július 1., szerda

egy nap laptop nélkül

Azaz az első... A kisérletezgetés a laptop életrekeltésével is leìrva.Bàr tartósan vilàgìtott lent akkuval és bedugott konnektorral.De azt mondta a szakember, hogy egy hétig mindent húzzak ki, és ne is nyúljak hozzà. Addig ki kéne menteni pendrivra legalàbb a fontosabb szövegeim. A fürdőszobacsap müködik.ki kellett cserélni a belsejét. A WC nem csöpög.kicserélték a gumit, ami àllítólag nem is az.azert romlott el. Megvettem a ma lejàró levegőbe írt gyógyszereimet.Az optikusnal ki lett cserélve a szemüvegkeretem.végre megint van egy multifokalisom. A könyvtàrban megnéztem egy szócikket, s mivel ez a szàmítógépteremben volt.nem bírtam ki szamitógép nélkúl.befizettem egy fél órára.azert csak, mert bezart volna a kínai Ahol vettem egy drapp papucsot, ami ràmenf a dagadt làbamra is, meg egy klassz olasz rózsaszin hosszú ruhát.Aztan lent lapàtot (mindig kidobom a szemétbe), meg egy felmosórongyot. S most itthon pihegek. Szàmítógép nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése