2020. július 30., csütörtök

"A élet szép"

azt hiszem épp ma bontották le a kiállitást, ami a járvány miatt el lett halasztva

egy rajzköri társamé, akinek már máskor is volt, tanult festészetet a főiskolán (az általam is ismert Sinkótól)....

nagyon egyéni a hangja , az egész stílusa, egész más mit én , de szeretem, hogy ilyen,... jó hogy nem vagyunk egyformák

szereti a harsányabb, élénkebb, kirobbanó szineket (öltözékében is ) és a vászonról is ezek köszönnek vissza,de igazán kedvet és erőt is árasztva, felüdülés nézni a képeit pláne igy , együtt, tovább erősítik egymást




megkérdezte, melyek a kedvenceim, és csak párra tudtam mondani, aztán, minél többet néztem, annál többet...

gyarapodó élményt nyújt, nemhogy megúnni lehetne - ellenkezőleg



ja, és ami a legfontosabb a cime Az élet szép (Heltaytól kölcsönözve, s nem, valóban, nem kell
magyarázni, ha az ő képeit nézem, tényleg  úgy tűnik

(ja és egy kép a mit képletesen nekem ajánlott,

diaszpóra





2 megjegyzés:

  1. M.B. Júlia! Örülök, hogy ilyen gondolatokat ébresztettek benned a képeim.Köszönöm h. le is írtad.

    VálaszTörlés