2020. július 28., kedd

egy aranyos kislány

egy kislány a boltban vidáman énekelget valami rigmust, rá is szól feltehetően az ott dolgozó anyja, hogy legyen csendben, pedig engem pl nem zavar

mikor kifizetem a pultnál az égőt , ő ott ül belül,

mondom is neki, jókedved van?

igen, válaszolja, 

jó neked

 te rossz kedvű vagy?

igen, többnyire

miért?

mert öreg vagyok... biztos azért

nem vagy boldog? nem is voltál

de rövid időkre igen , de pl...van egy fiunokém, ő 7 éves.....te mennyi is vagy?

6

no, ha a fiunokámat látom, akkor mindig boldog vagyok - ő is szeret énekelni, s nagyon aranyos kisfiú

én meg aranyos kislány vagyok - mondja

ebben maradtunk

s máris jobb kedvem lett, egy kicsit

2 megjegyzés:

  1. Milyen kedves történet. Egészen megmelengeti a szívet. A tiedet is.

    VálaszTörlés