2020. július 24., péntek

eltájolás

julius 8

egy hatalmas sárga teherautó terpeszkedik a bejárati kapunk előtt. Félő, hogy nem is férek be.... tanakodok

miért állnak itt ?- kérdem

mert itt lakunk ! - hangzik a lakonikus válasz a volán mellől

életemben nem láttam ezt a pasast, se a fiatal hosszú feketehajú nőt mellette, bár ő is erősködik, hogy itt lakik.

mióta?

vagy 10 éve... (néha azért röhög, különösen mikor rákérdezek, a férfira, ő is?... néha...)

érthetetlen

olyan gyorsan váltogatják egymást a lakók, hogy nem is érdemes megismerni őket... node hogy 10 éve.....

és szoktunk is találkozni?

igen

hát mindenesetre elfelejtett bemutatkozni

hol lakik, melyik lakásban?

első emelet 4

hm... ott új lakó van, lányom volt bölcsődei gondozónőjre, valami itt nem stimmel, nagyon nem... biztonság kedvéért meg is nézem...

mire visszajövök, a lány a szomszéd ajtó mellett áll, telefonál

kiderül, hogy ő lakik a szomszéd lépcsőházban... (u.i. elente már azt hittem, hogy én tévesztettem el a bejáratot)

-----

másnap már két lépcsőházzal arrébb látom a sárga buszt (most üresen)

sose találják el a saját  lépcsőházat (?!)


5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. de ez nem álom, hanem a brutális valóság!!!! :) (az álmaimat még felejtem, de már szakadozik...)

      Törlés
  2. P.G: Vigyazz, hogy ilyenkor ne verjenek at. Az oregebbek atverese gyakori.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. utálom, ha hülyére vesznek...ez a mondat kimaradt, de ugyan mit érnek el vele, ők a hülyék! :) mi az hogy "átvernek"? örüljenek, ha nem találkoznak velem még egyszer!

      Törlés