2017. július 31., hétfő

fény

mielőtt fény leszek

ma erre a félmondatra ébredtem

eszembe jutott, olvastam régebben hogy a DNS (örök/itő részünk) még mindig felnemfedett "láthatatlan" része, a jóval nagyobb, és az a szellemi, az izgalmas...(mégha materialista tudősok "szemét"nek is nevezik,mert nem tudják értelmezni, hozzáférni , "mérni"?.. máshol meg azt,  hogy a DNSünk tulajdonképpen fénylik...gondolom, pont az a "része" amivel nem tudnak mit kezdeni a röghöz kötött tudósok... nahát, ami megmarad belőlünk, mégis csak fény, ha kvantumszinten is netán?...

a kérdés az volt, hogy fejezzem be már teljesen tudatosan , és ébren a féligálom félmondatot: így döntöttem (mert mindig is az élet mellett): az örökélet még nekem is megfoghatatlan azért...:)


(mielőtt fény leszek)
(addig még ) élek egy keveset

letisztítva:


mielőtt fény leszek
élek egy keveset


.......................................................................................................................................................

 (ezt most találtam fénytest cimszónál a googleban pl, de nem mostani...

https://www.facebook.com/notes/g%C3%A1bor-varga/a-f%C3%A9nytest-kialakul%C3%A1s%C3%A1nak-12-fokozata-i-r%C3%A9sz/292659730768215/?hc_location=ufi



https://www.facebook.com/notes/g%C3%A1bor-varga/a-f%C3%A9nytest-kialakul%C3%A1s%C3%A1nak-12-fokozata-i-r%C3%A9sz/292659730768215/?hc_location=ufi


https://www.facebook.com/notes/g%C3%A1bor-varga/a-f%C3%A9nytest-kialakul%C3%A1s%C3%A1nak-12-fokozata-iii-r%C3%A9sz/292686857432169/ )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése