2017. július 3., hétfő

zenepavilon és környéke

nyaranta minden vasárnap este 7-től zene szól a pavilonból ki...
eleinte szépen én is beültem a sorba
de mostanában - hiven a zene szabad szárnyalásához- , én is inkább szabadon mozgok is közben

ha az erősítők túlságosan megtámadnák a dobhártyámat, jobb is így

meg tán a kilátás is, változatosabb

a zenészeket nem is olyan fontos látni, elég hallani...

most tisztes távolból, és felültől néztem, a fürdő felüljárójából







érdekes volt látni zene közben a szines forgatagot, és bár én megtisztelem a zenét mindig a hallgatásommal, legfeljebb bele-beledudorászok... ide a dumálás, cseverészés nem is hallatszott fel, csak a zene

a fürdőből , 8-ig, elől a lépcsőn áradt ki  a fürdözők tömege, de ott is és mindenfele ültek a koncert hallgatói

8 körül észrevettem, hogy nincs a táskámban a mobil, igy elindultam hazafelé, de egy zene szám  megállitott...
angolul szólt, halk szinte prózai motyogásból, szélesen és magasan ivelt fel a dallam...nagyon ismerős volt, és magával ragadó...tudtam, hogy már hallottam (ha nem is élőben? és nem voltam biztos benne nőtől vagy inkább férfitól), de nagyon átitatott, és nem is ment ki a fejemből, s zavart hogy nem tudtam eldönteni, mi ez, hol hallottam már korábban...

visszaindultam a városba, a mobillal, útközben találkoztam , már visszafelé jött a koncertről, azzal a zongoratanárnővel, aki egyszer már kisegitett a Libertangó zeneszerzőjének megnevezésével, de most fogalma se volt, mit hallottunk mi 8 órakor, bár egy pár hangot el is dudoltam belőle..

nem voltam rest visszamenni a koncert helyszinére, még pakolásztak a zenekar tagjai, megkérdeztem a hölgytől, aki énekelte,,, mi volt az a szám,  8-kor, Conchita... mondta, és ...tényleg !  2014 ben ez volt a győztes Eurovizios dal...hát megérdemelten...

s hogy nem tudtam eldönteni női vagy féfi hangon hallottam,,, ez is természetes ... illetve érthető adott esetben s előitéletmentesen,,,illetve nem lehetett egyértelmű

de hogy szép, és most is az volt, nagyon szép - mondtam is az énekesnőnek... örült neki...
én is, hogy már tudom, minek, és újra és újra meghallgathatom, ha kedvem szottyan rá

sőt kikereshetem akár mostani felvételen, hogy énekli ma....

de a zene a lényeg, s tán a szöveg is , amit a cim is már sejtet: 

RISE LIKE A PHOENIX




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése