2017. július 12., szerda

a sors kezei

én nem tudom pontosan, hogy működik a karma ... de hogy működik az biztos.

észrevettem, hogy akik igaztalanul megbántottak, nem soká visszakapták a sorstól, többnyire ugyanazon vagy hasonló területen

szinte már félek, ha bánt valaki - igen, attól is, hogy közvetve én leszek oka (valójában az, amit ellenem követett el) az őt ért (viszont)bántásnak

nem szeretek a sors keze lenni

meg persze főleg igyekszem én nem bántani eleve másokat... úgyis visszakapnám, én is...

de különben is , legjobb és legfőbb a békesség

utálok mindenféle harcot, viszályt

nem is érdemes bele se kezdeni, még gondolatban sem

a sors előbb-utóbb minden (mások vagy akár maga ellen)vétkezőre lecsap úgyis -mint okra az okozat... bűnre a bűnhődés

nem tűr egyenetlenséget és asszimetriát

igazságosabb mint mi vagyunk

...
meg az is eszembe jutott, hogy igaza lehet Jézus-Joshuénak abban (is), ami első re meghökkenthet, fel is háborithat,de csak igy lehet kilépni ebből a karmaláncolatból:

ha megdobnak kóvel, dobd vissza kenyérrel...

persze a kővel dobálónak ettől még megmardhat a karmája, de te elkerülöd)

(azért könyörgöm inkább ne dobálózzunk semmivel!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése