2017. május 22., hétfő

utazás helyett...

"Akadnak olyanok, akik lovon, autón és repülõgépen is
gyalog vannak, én a pacsirták hajnali énekében heverészek,
mégis túljutottam a szakadékon" (József Attila)



ma délelőtt ezen a mondaton különösen elidőztem, mikor olvastam egy verskedvelő fb ismerős által feltett József Attila verset, minek cime is az. minden mondatát szeretem, ismerem, de valahogy ez ugrott ki belőle ma...

talán a közlekedésben való korlátozottságom miatt, hogy megint nem tudtam "utazni" (se lovon, se autón, se repülőgépen, de még csak buszon és vonaton sem....pedig szerettem volna elmenni a Király utcába, a Jazzköltészetre, ahol lányom is olvasta fel verseit....19 órától (még a fél kettessel elérhettem volna, de csak estére vagyok teljesen utazóképes)


aztán némi vigasz lett, hogy előtte 5-től a PIM (Petőfi Irodalmi Múzeum) jó szokásához hűen, közvetitette az idei Móricz ösztöndijosztást is, amin a tavalyi Móricz ösztöndijasok is jelen voltak, köztük lányom, sőt, "szerepeltek " is...beszámolva arról mire használták az ösztöndijat, nos lányom meg H Judit fel is tudták mutatni a kötetet ami ez idő alatt irt versekből született és volt egy kis interjú is....

itt a 34,40-48,56 p:                            
https://www.youtube.com/watch?v=US8JcdmT234


szóval  ez kárpótolt, persze a jazzköltészetet már nem közvetitették:(

de hát minden nem lehet...

(csütörtökön viszont 8-tól a Klubrádiót meghallgathatom interneten...újabb interjút:) , aztán meg az M5ről a Mindenki Akadémiáján az előadását.. (azt is netről, mert még rossz a tévém...de hogy segit ez a kis számitógép sokmindenben... (át a szakadékon:)....


(persze, azért, mindenben nem)

.....

közben felkerült egy jó kép... Judit és Timi felolvasnak...



http://www.kultura.hu/kik-kaptak-moricz




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése