2017. január 4., szerda

sírások



előbb olvastam a facebookon...Nyári Krisztián irt Nemes Nagy Ágnes és Szerb Antal ismeretségéről...a végén elsirtam magam (én is):

    "Nemes Nagy Ágnes élete során sokszor írt vagy beszélt Szerb Antalról. Pontos, éleslátó és érzékeny elemzéseit adta a Szerb-örökségnek, személyes érzelmeit azonban ilyen alkalmakkor nem mutatta meg. A 70-es években meghívást kapott egy nemzetközi írókonferenciára Jeruzsálembe. A szünetben néhányan elmentek megnézni a siratófalat. „Megérinthetem?” – kérdezte a kísérőjétől. „Tudod, Szerb Antal helyett.” És elsírta magát, miközben a falat megérintette."

de már előbb is megtehettem vona, amikor arról olvastam, hogy akarták megmenteni , (Halász Gáborral) de ők visszamentek a munkaszolgálatba, a "törvényes" utat választva (mi mást?).... aminek tudjuk mi lett a "jutalma"....


2 megjegyzés: