2018. március 13., kedd

itt a tavasz?...

ma szép nap van
weöres sándorra gondolok
erre a sorára
ami igy kezdődik hogy
ma szép nap van csupa sugárzás
és kutyák az árokparton 
és ezt variálja
ezt a témát
és tényleg most is
majdnem
szép a nap
ugyanigy
és futkosás
és két autó is majdnem elütött
és rám is köszönt valaki
hogy itt a tavasz
túléltük a telet
mit szólok hozzá
tényleg tavasz van?
észre se vettem
bár a bélést kivettem
a kabátomból
még tegnap reggel
mert már akkor is sütött a nap
de aztán beborult és
dörgött és zuhogott estére
és mára szél is kerekedett
de azért
ma szép nap van
és csupa sugárzás
vagyok
meg is kérdezte egy régi tanitványom
tényleg hogy hogy vagyok és hirtelen
nem is tudtam mit  válaszolni
visszakérdeztem magamtól
hogy hogy is vagyok
nem is tudom
de a fő
hogy vagyok 
még
ha már nem is
sugárzón
pláne igy
alkonyfele

de mindenki jól 
érezte magát
a napon
ugye

s rabkocsit nem láttunk sehol
csak befelé nótázom

holnap kiugrom
a töltésre

ha tudok

s még marad
a tavasz





6 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Nagyon szerettem a Téma és variációkat. A nyelv olyan szép és annyira viccesen üdítő tud lenni, főleg ha Weöres Sándorok művelik.:) /Legalább ilyen jó, ha más műfaj is, az Ékes édes anyanyelvünk, Sinkovits Imre kellemes hangján/
    Gimis koromban rengeteget nevettünk ezeken a sorokon! Mindegyik variáció pazar.
    " Ma szép nóta van, csupa árokszél, kutyák remekelnek a töltésen és hangosan futkosva mindenki sugárzik, még a nap is rabkocsiban időz."
    Jó lenne idetenni egy fényképet, amit a tegnapi végtelen kék égről és a szinte a tavaszodó, zöldülő földet súroló habfelhők csodájáról fotóztam...
    Tényleg minden sugárzott.
    Maradjon a tavasz, kint és bent, a lelkünkben is!

    VálaszTörlés
  2. ...hozzájárultál ! :) (még süt is a nap, ahogy kinézek az ablakon..)

    VálaszTörlés
  3. Szépen olvad soraidba Weöres!
    A sugárzó tavasz talán ma ért ide, legalábbis 1 napra!...

    VálaszTörlés
  4. ...itt meg mintha máris távozni készülne :( gyors vált(ozá)ások idejét éljük...

    VálaszTörlés
  5. tavasz is storno - újra tél

    VálaszTörlés