2018. március 31., szombat

főpróba

már megint mintha
főpróbát tartott volna
velem a halál
megújuló görcs a combban
felállva múlik
leülsz újrakezdi
de még jobban
kiver a veríték
és le- tetőtől talpig
s felfordul mindened
reszkető tested
az egész életed
benned romokban
lám ennyi volt csak
ez a semmi
utána kapnál
de moccanni se bírsz
nem hogy menni
mi lesz ha ez itt 
tényleg
a véged
aztán mégsem
elmúlik a sehogylét
szabadon lélegzel
úgy látszik
nem sikerült a főpróba
még
gyakorolni kell tovább
a meghalást
bár hallottam olyat is
ha rossz a főpróba
jó lesz az előadás
és fordítva
de a rendező hova lett
meg kéne beszélni a dolgokat
viszont szóba se áll veled
amúgy épp nagypéntek van ma
meg peszachi széderest
azaz utolsó vacsora
de én nem feszíttetem
meg magam
sehogysem
júdásaim
észre nem veszem
sem a barabásmentő
tömeget
bár állva halok meg
majd mint a fák
ha tényleg s végleg
eljön az ideje
addig meg
add ó istenem
hadd próbáljam
inkább az életet
nem megy
elég jól
az sem

nekem

2018. 03 30

27 megjegyzés:

  1. köszönöm, de ha nem derült volna ki, ez csak pár perc...
    volt már, s biztos lesz is... eddig sikerült túljutni rajta
    ("már s még") : http://aliz-napok.blogspot.hu/2017/11/mar-s-meg.html

    VálaszTörlés
  2. Gyakorolni a meghalást: nagyon jó gondolat. Kár, hogy görcsös fájdalommal jár. (Vagy kinek-kinek más valami kínnal.)
    Neked Magnerot tablettát javaslok, és hogy jobban legyél!

    VálaszTörlés
  3. Jól vagyok; ez a "dolog" jön és megy (egyelőre:), volt már rosszabb is, mikor mindkét combomban egyszerre görcsölt futkosva ide-oda, mármint a görcs, nem én... nem biztos, h ez lesz a halálok (vszinű több is)...egyébként Magnésiumcitricumot kellene szednem állandóan a szivemre. (de mar a por, a tabletta meg kellemetlen lenyelésre) Viszont a Magne B 6-ot szprgalamasan elkezdtem most szedni az eset után. (azt egyébként meg a fejfájásaimra is ajánlották) Erről a Magnerotról nem is hallottam, kösz, utánanézek..de attól tartok a Mg akkor jó, ha izomeredetű a görcs.. Egyébként meg a (vers)végkicsengés(e) szerint is az életet gyakorlom (ill. "próbálom")inkább... és ezt ajánlom másoknak is:) Boldog húsvétot.s egyből a feltámadást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Aliz, én is jókívánságokat küldök az idén egybeeső ünnepeinkre! :)
      A MagneB6-ot a férjem szedte sokáig, ám amikor nem mutatkozott elegendőnek, és fájdalmas lábgörcsei voltak, ezt a Magnerot tablettát kapta, neki bevált.

      Törlés
  4. Воскресенье! ((most sikerült megtalálni a cirill betűket:)

    VálaszTörlés
  5. https://www.youtube.com/watch?v=q4TyQ97Jcr0 Küldök neked egy Prokofjev zongoraversenyt, csodálatos tavaszi hangulat, Abbado vezényel és egy japán lány zongorázik.

    VálaszTörlés
  6. Abbado kedvencem :) kösz, de sajnos csak ápr. 4 után tudom meghallgatni, akkor fordul a netcsomagom, már a 2. limitbővitést fogyasztottam el, most csak minimális sebességgel működik (némán és bénán)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár. (Nálunk az invitel működik maximális sebességgel, nagyon jó.) Ne felejtsd el Prokofjevet, mindenre gyógyír a zenéje.

      Törlés
  7. nekem ezt nem kell mondani, folyton zenét hallgatok (Bartókon - az nem merül le...egyébként be van vezetve az invitel sőt fizetem is, csak át kellene raknom az asztaliról a laptopra, de meg is teszem, legfeljebb nem sikerül)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, most látom, konkrétan Prokofjevet ajánlod gyógyirként... hát nekem nem kedvenc, de majd barátkozom vele is:) Konkrétan a zöongoraversenyére nem emlékszem, de a Három narancs szerelmese nem talált el pl, sem a Romeo és Juliája (inkább a Csajkovszkijé )

      Törlés
    2. Igen, konkrétan ezt az egyet. Gyengéd, romantikus, madárfüttyös zene.

      Törlés
  8. Madarakat hallok naturban..par napja rigófüttyökre ébredek... ;)

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Nade milyenhez? Mar szoltam róla hazinak. Magneziumot ajanlott rà..

      Törlés
  10. K.R.K. Julika! Jó egészséget kivánok! Nem adjuk fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naná...ezt se én csináltam 🙂

      Törlés
    2. K.SZ.F. Azért ez nem játék. Nem olvassa most ezt egy doki?

      Törlés
    3. kár hogy te nem vagy az:) már többször is elmondtam orvosnak, igaz "prózában" (lehet, hogy nem volt hatásos , mert olyan nagyon nem foglalkoztak vele. magnézium ajánláson túl). de ez csak akkor rossz, amikor épp görcsöl, akkor mondjuk, szinte kibirhatatlan, de mikor már beszélek róla,akkor csak kibirtam:)

      Törlés
    4. K.SZ.F. A magnéziumot azért tényleg szedjed,

      Törlés
    5. persze, azt amúgy is kell, a szivemre, csak el-elhanyagoltam...de az eset óta nem:)

      Törlés
  11. S.M. kis izomgörcs nem a világ,nekem gyerekkorom óta szokott lenni.Káliumhiány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szedek panangint, (mert magnéziumhiány is)de elő-előjön. Amiról irtam az nem "kicsi" volt! DE SZERENCSÉRE MÁR 5 ÉVE TÚLÉLTEM 🙂

      Törlés