2018. március 9., péntek

(fél?)álomból... egy fontos mondat

(fél?)álomban, egy férfihang mondja (ismerős de -már teljesen ébren fejem törve rajta-  nehezen jövök rá, ki lehetett, széthúzott szájjal modhatta...már sejtem, de mindegy is, hogy ki , mert valószinű az én tudatalattim volt a"rendező": (?) amit mondott az fontos, figyelmeztető és/de bizonyos szempontból megnyugtató is:

"Az a jó az életben, hogy a vége felé, mindennek a rendbehozása nem gond, hanem s z é p ""

nahát akkor rendbehozásra fel! :) gond nélkül...

4 megjegyzés:

  1. nem én mondtam egyiket sem :)... sőt még el se kezdtem igazából a rendbehozást (lányom mondta is, hogy nem álomban kell... - de hát ott kaptam ezt az inditást mégis csak, legalább...én a gondot érzékelhettem csak eddig, kellett az erősités és hangsúly a s z é p re:))

    VálaszTörlés
  2. én is ezt tapasztalom
    (jó mondat)

    ...többször tapasztalom én is, hogy a félálomban jó gondolatok jönnek, megértések, figyelem-, célmódosítások...mintha a teljesen éber tudat ezermásfelé zakatolna

    VálaszTörlés