2016. március 22., kedd

reménytelen...


reménytelen…

a szája csak arcom
szemem hajam
érintette
a keze erősen
fogta kezem

csak ennyire
szeretett a teste
de a lelke teljesen

csak egy szavadba 
kerül...… mondta
de azt a szót
sose mondtam
volna ki
tudtam én
és tudta ő is
hogy nem szabad
kiejteni

s hogy
mindennek lehetni”
feltételes módban
marad örökre
nem csak
a szürke
búcsú
felhők alatt 

maradt a
gyermeki
s apai szeretet
de honnan is
tudtuk volna
hogy ez
pontosan
mit jelent

neki nem volt
gyermeke
én apa nélkül
nőttem fel
mikor
hirtelen
húszévesen
megjelentem
előtte
felidézve
benne
szeretett
elvesztett
bátyját
az apám

azt hiszem
őt kerestük
egymásban
mindketten

többszörösen

reménytelen


2016.



3 megjegyzés:

  1. köszönöm az értést (s a megértést)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. u.i. annál is inkább, mert kaptam -e verssel kapcsolatban - erős értetlenséget ill. félreértést (-érzést) is:(

      Törlés