2024. április 8., hétfő

mjakra


esés

  esés közben mar benne vagy

nem tudod visszacsinálni

pedig még nem estél el

minden lelassult

de nem állt meg

majd csak a földön szétterülve

de hiszen tudtad is előre


fájsz de nem tört el semmid

míg konstatálod, ülsz egy darabig

összeszedve szétszórt csontjaid

segit is egy jóember talpra állni

megtartva a hónod alatt


megköszönöd neki

de köszönni kéne annak is


ki megint csak vigyázott rád

a nap alatt


***


Keresek egy csendes zugot

Hol nem zavar senki es semmi
De hiaba minden
Ha bennem
Dübörög
A lelkem


.***

egyedül


 csupa ismeretlen

ez nem, nem az én világom

kikoptam, kikoptak mellőlem

kik voltak, mindahányan

körön kivül állok

magányosan, árván

mire várok?

már nem is láttok!

műrc 18

***


majdani hűlt helyeim


 A menza hátsó sorában

A cuki oldalasztalánál
Irodalmi körünk alhelyén
A műzliklub oldalszékén
Kiállitáson széleken
Hagymaház10.sor egyesen
ÉS MINDEN UTCAI PADON
MINDENÜTT ÉS MAJD SEHOL

márc 6

***
mi és a kor

 csöpögős, giccses dalok közt

nőttem fel, s lettem szerelmes

legalábbis azt hittem, 

hogy az vagyok


mik vagyunk mi

és mi a kor

mi belénkszorul


még ha ellene is vagyunk

alulmaradunk


márc 5


***







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése