2024. április 9., kedd

a követelt könyv

 Pilinszky

Önéletrajzai

A könyvtárból

azt hittem, hogy már kivittem az előszobába, a cipőszekrény tetejére, de nem, nincs ott...az szokott az előszobája lenni a házból kivitt dolgoknak, 

de nem találtam meg, a sál- sapka- és táskahalmazban, viszont hosszas rakodás után az ágyam melletti könyv- és folyóirathalomban IGEN

ott lapult (visszavihettem, mert még nem olvastam, ki csak kérték)

aztán már követelik is


méghozzá egy Tverdota J A monográfiájával, amit viszont, ugyancsak kérésre, s még idő előtt visszavittem, mert kérte az ig nő, állitólag

el is vette tőlem egy ktárosnő, emlékszem a mozdulatára is meg hogy hova tette (a háta mögötti polcra)- de nem találják

az ignőt pedig még nem kérdezték meg ! (hátha nála van, ha egyszer miatta kellett idő előtt visszavinnem)

de tőlem hajthatatlanul kérik, hiba mondom hogy visszavittem, nincs nálam!

a Pilinszky  más, azt elismertem, hogy nálam ragadt, holnap fogom visszaszállitani, hogy dühömben meglett




ime!

igazolásként



de meg fogom nézni a ktárban is hogy kipecsételték-e!!!


egyébként már azon a ponton voltam, hogy kifizetem inkább, csak zárjuk már le az ügyet! De tényleg.


ma már azt mondtam,


egyébként van nekem egy saját facimile Pilinszkym, lányomtól kaptam születésnapi ajándékként: :)


Jaaj! Most az a gyanúm támadt, hogy EZT a Pilinszkyt vittem ki az előszobába! (s akkor most ezt nem találom :Öó) Mert mintha nagyobb méretű is lett volna, meg laposabb....

DE biztos megvan. )leesve?) S jó is, hogy igy történt...

1 megjegyzés:

  1. Tisztáztam, nagynehezen, AZ ignőnél a könyv. Ő is el volt képedve...

    VálaszTörlés