2024. április 26., péntek

forgatósaink

 


az áprilisi honismereti körünk egyetlen meghirdetett programja: Ismerkedés a Forgatós együttessel) ismerkeedés, hangsúlyozom, 15 éve léteznek, alkotnak Makón

Doktor László vezetésével, aki "többszörösen kitüntetett nép-tánc oktató, koreográfus, etnográfus, pedagógus stb", feleségével oldalán aki egyébként tanitványom volt, és remek segitője sőt több is annál!



"Ismerkedés" - borzolta kedélyemet a szó, nem vagyunk újszülöttek, én legalább 15 éve ismerem őket - mint táncegyüttest, akikre nem lehet nem odafigyelni!

s kisérem figyelemmel a kezdetektől

most viszont megtudtuk Doktor László érdekes élettörténetét is, mondjuk



s döbbenve hallottam hogy Makó nincs is olyan sok fellépési lehetőségük(?) (hát tényleg senki se lehet próféta a saját hazájában, de szerepeltek a Hősök terén Koltai G. felfedezésében, most meg francia turnéra készülnek)

én ugyan csak láttam párszor őket....

ide is hoztak két kis pár táncost, akik bemutatkozhattak..




engem érdekel a működésük, olykor szinház (táncszinház) amit csinálnak,a gépi zenéjük, és szövegük ugyan zavar, de elnézhető - sok minden másért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése