2024. április 24., szerda

Marosvidék lapszám (om)

 megvolt  már pár napja az áprilisi Marosvidék bemutatója. 

különböző okokból eddig még nem irtam róla, pedig akár büszkélkedhetnék is vele, duplán,





már a külsejével is, u, i, a z én fotóm lett  a boritó, elől és hátul.. is...




meg van benne egy irásom is a László, Mestitz család , marosvásárhelyi rokonaimról, ... 

egyébként a műsor megzenésitett versek volt, remekül énekelt(ek), különösen a fiú (az operahéz kórusából) 



(jut eszembe apám a kórusban és mögötte anyám sirja a fotón....

jutottak eszembe a régi József Attilák, Juhász Gyulák stb... fel is vettem (de ide nem tudom rakni)



Szó volt a makói fürdőkulturáról is, májusban megjelenő könyv kapcsán ) kicsit sajnálom, hogy a felhivás ellenére, nem adtam fotókat a strandi, fürdői egykori jelentlétemről, pedig szépek, ... (emlitették hogy még azok neve is benne van a könyvben,  akiknek (kevesen) volt fórdőszobájuk, a két vh között (remélem Löwingerék  is ott vannak, mert nekik (nekünk) is volt... meg akik jártak a strandra, az igazén különös véletlen lenne, ha felfedezhetném egy fotón a nagy szalmakalapban nagymamámat és nagynénimet, mert ők minden nap lesétáltak a Maros parti strandra...

vettem lányomnak, kanadai unokatestvéremnek is egy példányt (kapkodják!) remélem nem marad el az elküldése sem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése