2023. augusztus 24., csütörtök

Petőfi ma

 huhh, még julius havi adósságaim is vannak...

julius 27-én volt a szokásos hóvégi honismereti körünk

ezúttal vendégtanár eladóval, Petőfiről 200. évforduló alkalmábóéól

nincs jogom kritizálni, mert mér nem csinálom én jobban.. (teljesen elzárkózom minden szerepléstől

nagyon szépen felkészült a vhelyi tanárnú, illusztrált is a laptopjával, csak azt hiányoltam, hogy mi azaz a 200 év eltelte nem volt(unk) benne... Petői ma, Petőfi a jelenben...

irtam jópár éve a Makói hétbe az irodalmi rovatomba egy valamit a Világosságrot ról, -ami meglepően modern vers! - a főszerkesztmnek ajánlva, lehet, hogy ezt berakom a legközelebbi hiradóba...)



(a tavalyi most jelent meg, benne Békefiról irtam Sz ZS szerint is érdekeset...

(inkább irok...)


 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése