2023. augusztus 21., hétfő

augusztus 20-i sejhaj

 idén négy napra sikeredett...

 koncertek, egy erdélyi népi együttes, plusz még nemzetközi fúvóstalálkozó

nagyon hézagosan mentem ki rájuk

első nap Sz Csilla mindig "fergetegesnek" hirdetett s tán valóban is olyan - koncertjére a Banddal..



bár én nem szeretem az átiratokat... de kezdem megszokni, annál is inkább mert mindig ugyanazokat játssza

az igazán megható ahogy Makóra mindig s gyakran "haza" jön, s ahogy ragaszkodik földijeihez is...


másnap volt a Blackbird , egyre jobban belejöttek a Beatleess utánzásba, velünk együtt




volt  egy iszonyat zsúfolt és hangos Caramel koncert, szinte kibirhatatlan a tömeg meg a hangerő miatt



minek csúcsaként a végén belém is hajtott egy biciklin egy fiú , nem tudni a szájából vagy egy pohárból ömlött  mellettem az ital? de szerencsére nem borultunk, egy csomó lány közrefogott, nem lett bajom? jól vagyok?, persze,  semmi baj, de holnap nem jövök ki - fogadkoztam. aztán mégis

úgyis az ablakon már behallatszott Nagy Fero meg a Beatricéje, fel is értem még rá, viszont bennük kellemesen csalódtam, az erejükben meg a ritmussukban, 



meg az egész este is jól alakult, csupa kedves emberrel, nomeg a tüzijáték, amit üle nézhettünk, szisnte megható is volt a végén...a Himnusszal



és minden jó ha jó a vége, de azért én jobb szeretem a hétköznapokat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése