2023. augusztus 26., szombat

művészetterápián

 most, hogy unokám pszichológushoz küldött, épp kapóra jött mondani, hogy művészetterápiára megyek...az majdnem az...

bizony ám



két feladatunk volt, egy szabadon választott

ki más pingáltam volna le, mint magamat, de elég sematikusra sikeredett




hiába mondták, hogy távolról jó, mert nincs az a távolság,,


úgyhogy el is ment a kedvem a másik feladattól, az másolás lett volna, egy akvarell meg is tetszett,felhők, eső...

de aztán sajnáltam a gyönyörű tiszta fehér vásznat összepszkolni alkotói válságomban


a végén meg akart adni ajándékba vezetönk egy tiszta vásznat, n, majd ha kedvem lesz

(de hát igy maradtak érintetlenek a disznoteszeim is...)


acril festkem nincs is, túl konkrétak a szinek, keverni meg nem tudom


azért beálltam a sorba, a csoportképbe kis mázolmányommal a "nagyok" közé :)



mindenesetre kikapcsolódtam, igy is...







1 megjegyzés:

  1. Ágnes Trembeczky
    Több önbizalmat Júlia!

    Gonda Julia
    Ágnes Trembeczky Tisztában vagyok a képességeimmel. RAJZOLNI tudpk (nem festeni)

    VálaszTörlés