2019. január 14., hétfő

unom

talán pár percig volt egy kis hiátus,és nem volt semmi testi panaszom

elmúlt a szédülésem, óriási megkönnyebbüléssel... madarat lehetett volna fogatni velem, 2-3 nap után

de maradt egy kis fejfájás, baloldalt középen (jól mondta, az unokám, hogy reméli hogy migrén, mert akkor nem az egész fejem fáj, viszont annál jobban)

aztán észrevettem hogy a lábaim is el vannak nehezülve

ma reggel meg megint erős lélegzésre ébredtem, azaz arra, hogy megint elég nehezen veszem a levegőt

unom már, hogy mindig van valami baj(om)

hiába nem akarok tudomást venni róla, hiába akarok megfeledkezni...

ha egyszer arra ébredek

unom!

17 megjegyzés:

  1. K.R.K Nem a változó időjárás az oka a sok-sok egészségügyi problémákra. Én is rosszul voltam ma egész nap. Remélem elmúlik mindkettőnknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos hozzájárul ez a nagy összevisszaság, most meg ez a hirtelen meleg. Légy jól te is! (Én ha fent vagyok akkor sokkal jobb, a fekvés nem megy nekem.)

      Törlés
  2. P.G. Julika, szerintem az oreg korban a nagy választékossag a legjobb :) :)
    Soha nem tudsz felkészülni arra, hogy hol es mi fog fájni, szédül-e az ember vagy mas regi vagy uj prolema jon vagy csak kerülgeti.
    Minden napra jon valami jo.
    Nem panaszkodas, de a legrosszabb a migrainnek az a fajtája, amivel szívroham vagy agyvérzés tünetek járnak. (Complex migrain)
    Azt hiszem mar mondtam, kezdjek szedni Turmeric-et
    ( magyarul Kurkuma, a szótár szerint.)
    Ha nem találsz, legyszives szólj es kuldok par dobozzal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen, tulajdonképpen el is szórakoztat a dolog...:) mindig valami meglepetésre ébredek!.(.igen , nem tudtam hogy komplex migrén a neve, de egyszer ki kellett hivni az orvost a migrénem miatt, és ő a szivem miatt utalt kórhézba, végül is a gyomromat vizsgálták .:) de elmúlt.)..A Kurkuma az gyógynövény? még nem irtál róla, de nagyon gyszerellenes vagyok...Lehet kapni! Azért megbeszélem az orvossal....

      Törlés
    2. P.G. Kurkuma: a gyömbérek családjába tartozik, ragyogó sárga por alakban kerül forgalomba. Kis mennyiségben színezőként használják. A friss kurkuma pikáns ízt kölcsönöz a zöldségeknek, leveseknek és csemegéknek. Vizeletehajtó és vértisztító hatása van. Antiszeptikus ezért frissen vágott sebre is szórhatjuk.

      Törlés
    3. P.G. Igen, majd minden reggel meglepetes :)

      Törlés
    4. P.G. A turmeric, szinte mindenre jo. En kb 4 hónapja szedem, es egyre jobban erzem magam.

      Törlés
    5. Kipróbálom, kösz az ötletet

      Törlés
  3. T.E. K. Köszönet, hogy megosztod velünk a gondolataidat... Engem meghat ez a nyiltság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet, hogy naivság és ki is szolgáltatom magam! (?) de köszönöm, hogy igy észrevételezed! (valahogy észrevétlenül belesodródtam)

      Törlés
    2. de azért - ha megfigyeled-nem tárulkozok ki mindenki előtt - csak az ismerőseimnek!

      Törlés
  4. J.K. Ennél jobb meglepetéseket kívánok,!!!

    VálaszTörlés
  5. J.K. A napi műsor nálam is hasonló!

    VálaszTörlés
  6. M.S: Bizony néha már annak is örülünk,hogy nincs eltörve pl. a lábunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ne ijesztgess, ilyenem még nem is volt!

      Törlés