2019. január 14., hétfő

közölni

annyi minden van a fejemben
megírásra váró is
de közölni akarok
nem csak beszélni a falnak

ha meghallgatnának többen
akik fontosak nekem
talán, talán
kevesebbet írnék

ezt már elmondtam
prózában is egyszer
de mellé ment
az lett belőle
hogy ne írjak online
beszélgessek offline
mindegy is kivel...

de nem mindegy hogy miről
folyik az a beszéd
s nem szeretem ha kifaggatnak
az olyan mint a kifosztás
arról szeretek beszélni
ami engem érdekel

s az én témáim elvontak
többnyire
s elég mélyek

így hát nem fogom be a szám
online se
mégse

7 megjegyzés:

  1. K.R.K. Írj minél többet, minket érdekel, akik szeretnek, tisztelnek és felnéznek rád épp a mélby gondolataidért, egyéniségedért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.A. m. Szerintem is! Írni-írni-írni....!!!! ....én biztos olvasom!

      Törlés
  2. T.K. És szerintem beszéljük rá Timit, hogy valahogy segítsen kiadni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp Timi mondja , hogy ne irjak, beszéljek inkább :) (szerintem nem is olvas, csak hébe-hóba, talán)

      Törlés
    2. T. K. Persze, beszélj, de írj is. (Majd rábeszélem az olvasásra.)

      Törlés